Jesienne ocieplacze....

Tym razem dotarła do mnie piekna,ręcznie farbowana czesanka jedwabna...cudne kolory od pomarańczowego, poprzez różne odcienie różu,aż  do fioletu....fantastyczne zestawienie,pasują właściwie do wszystkich wełen...
Długo zastanawiałam się co powinnam zrobić i jak pokazać przejścia kolorystyczne jedwabnej czesanki...Po namyśle uznałam,że im prościej tym lepiej,a że robi się chłodno przyda  się  jakiś ocieplacz na rączki-zrobiłam mitenki,dwukolorowe-na wierzchu szare,w środku fioletowe i ozdobione ręcznie farbowaną czesanka jedwabną...pasują do wielu rzeczy i bardzo fajnie wyglądają na rękach,a jak grzeją...jestem pewna,że każdej z nas się takowe przydadzą,ja je bardzo lubię nosić...Mam nadzieję,że i Wam się spodobają...:)


















Ze sklepu Kreatywnie.com wykorzystałam następujące produkty:

- ręcznie farbowana czesanka jedwabna
 


- wełna australijskich merynosów 18,5 mic-grafit
 


- wełna australijskich merynosów  18,5 mic-fiolet



 
Wszystkie materiały dostępne są w sklepie stacjonarnym Kreatywnie.com, ul. św. Czesława 12, 61-575 Poznań, tel. 61 833 43 53 .Zapraszam serdecznie....warto ...:)

Pozdrawiam cieplutko bardzo



Komentarze

  1. To moja ulubiona część garderoby jak nadchodzą pierwsze przymrozki i skrobanie szyby samochodu. Albo podczas zakupów na rynku i liczenia drobnych - przydają się jednym słowem :). D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obledne. Tutaj w Norwegi to bardzo popularne hobby , ale wyroby sa bardzo drogie. Od dawna choruje na takie niby rekawiczki . Nosilabym je do bluzek z rekawem 3/4 . Oj , znowu narobilas mi smaka. Pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
  3. w płomiennych kolorach jesieni podobają mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty