Poranki dla dzieci z rodzicami w Kinie MUZA - warsztaty po poranku z Kreatywnie.com

W czasach kiedy w telewizji odbierało się program 1. poranki w kinie były dla mnie nie lada atrakcją. Wydawało mi się, że ta tradycja wyginęła, a jednak okazało się, że nadal ktoś chce oglądać Bolka i Lolka :)! Kino Muza organizuje rodzinne poranki dla dzieci z rodzicami (opiekunami), po których proponuje krótkie warsztaty. W ostatnią sobotę ozdabialiśmy wspólnie mydełka. 16.11 ozdobimy lampiony, a 14.12 bombki.
Bardzo mi się podobało - zaangażowanie opiekunów, dzielni uczestnicy i twórczy bałagan :).
Cały program kina znajdziecie na stronie:
KINO MUZA
w niedzielę można wybrać się również na seans dla rodziców z dzieckiem, podczas którego nasze pociechy mogą swobodnie kursować po sali lub bawić się w przygotowanym miejscu ...

A poniżej rozgardiasz podczas ozdabiania mydełek - cudnie było ... :)!


Mam dla Was małą niespodziankę, można wygrać jedno podwójne zaproszenie na seans 16.11 - wystarczy tylko do 25.10 skomentować tego posta, a my wybierzemy najfajnieszą wypowiedź :).

Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com




Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za warsztaty! Dzięki nim zarażonych jest kolejne dziewięć osób, z czego dwóch nadal czeka na kleje, bo we wtorek zgarnęłam z półki ostatnie siedem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty