Niespodzianka


Pada ... ciśnienie niskie, motywacja do wyjścia z domu też. Wczoraj gnałam do pracy, żeby zrobić zegar, a dziś jest już gotowy :). Tak więc przeczytałam sobie chociaż komentarze na blogu i ... niespodzianka.
Dostałam od Iki wyróżnienie! To oznacza, że nie tylko ktoś nas czyta, ale nawet mu się to podoba! Moja lista blogów, które odwiedzam i chciałabym wyróżnić nie jest ogromna:
przede wszystkim pozdrawiam koleżankę z Wrocławia Manualnie.pl
i Arte Ego - na które natknęłam się kiedyś w gazecie przeglądanej na trasie do Bydgoszczy. Zamiast zapisać nazwę stwierdziałam, że jest super prosta, a potem miesiącami przeczesywałam internet, żeby je odszukać :).
Moja niespokojna artystyczna dusza nabrała chęci żeby wybrać się do pracy :)
Kreatywnie.com Poznań

Komentarze

  1. Dorotko serdecznie dziękuję za pamięć i wyróżnienie:) Miło mi ogromnie i zapraszam do siebie po odbiór wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty