Rocznica

Kolejny blogowy rok za nami. Kto by pomyślał jak dużo przyjemności sprawia dokumentowanie życia małej pracowni rękodzieła - nota bene, właśnie dowiedziałam się, że jestem mikroprzedsiębiorstwem :) i raczej tak pozostanie przez najbliższe lata. Nie nadążam za swoimi pomysłami, zwłaszcza, że tuż tuż czeka na mnie wielki nowy projekt, który zmieni wszystkie priorytety - a jest nim rodzina :)! Czas spędzony na odpoczynku, którego tak brakowało mi przez ostatnie lata owocuje poukładaniem pewnych idei i przyszły sezon na pewno zaowocuje nowościami. Tymczasem przed nami jesień i zima, przeprowadzka do nowego przestronnego lokalu i mnóstwo terminów warsztatów.
Życzę Wam dalszej przyjemności w czytaniu relacji z naszych warsztatów i inspiracji z publikowanych pomysłów.
Kreatywnie.com Poznań

Komentarze

  1. Dorotko, gratuluję serdecznie udanego spełniania planów i (r)ewolucji zawodowych, ale przede wszystkim realizacji tego najważniejszego pięknego projektu rodzinnego! ;)

    Piękny okres przed Wami. Trzymam kciuki za pomyślne kolejne miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, to tak szybko umyka? :) Mam nadzieję, że nie przenosicie się zbyt daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, tylko za rog, w tej samej kamienicy - na Czeslawa 12 :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takich owocnych sukcesów zarówno na polu zawodowym, jak i osobistym. Same dobre zmiany! I trzymam mocno kciuki za pomyślne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty