Złocenia i reliefy

Od początku istnienia Kreatywnie zakładałam, że będę zapraszać wielu ciekawych artystów, którzy zaprezentują warsztatowo swoje techniki. Bacznie obserwuję trendy i kiedy coś mnie zachwyci od razu myślę o nowym warsztacie. Czasami realizacja zajmuje sporo czasu, ale znów się udało. Dobra wiadomość dla decoupage'ujących. Odwiedzi nas wkrótce Ma.ryska, której wyjątkowe prace można podziwiać na blogu http://decoupage-maryski.blogspot.com
Dla mnie to prawdziwa osobowość, która w zakresie decoupage dokonała pewnego przełomu, próbując technik, które wydawały się nie do połączenia. Efektem są stylowe prace o niepowtarzalnym charakterze. Warsztaty znalazły się już w naszym terminarzu i w zakładce nowości.




Fot. M. Babijew, anioły z reliefami.

Kreatywnie.com Drzeniów

Komentarze

  1. Piękne prace choć to nie moje klimaty. Podziwiam lecz decu zupełnie mi nie wychodzi. Mam jednak pytanko, bo w starszych postach znalazłam filcowanie na jedwabiu i ogromnie mnie zachwyciło. dziewczyny czy nie planujecie jakiegoś szkolenia z tej dziedziny? Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkolenie jest w terminarzu, 14.02 - mozna sie zakochac w filcowaniu :) D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty