Kwiatowe efekty 3-D....

Nie wiem czy macie tak samo jak ja,myślę,że tak,ale odkąd zaczęłam filcować zawsze marzyły mi sie efekty 3-D...wyjatkowo interesująco wygladają na ciuszkach,szalach i innych filcowych rzeczach.
Wszelkie marszczenia,wystający jedwab,wypukłe kwiaty dają niepowtarzalny efekt.
Robiłam różne próby z lepszymi lub gorszymi efektami.Czasami jedwabne róże,które starałam się wkomponować w całość wychodziły bardzo fajnie,a czasami wręcz przeciwnie,gdzies ginęły w trakcie filcowania i robiły się płaskie...

Ostatnio postanowiłam wykorzystać nowinkę ze sklepu Doroty-coś co pomaga zrobić z jedwabiu,i nie tylko,fajnego kwiatka.Wydaje mi się,że wyszło całkiem fajnie.

Zaczęłam od małych rzeczy-najpierw zrobiłam bransolety- herbacianą różę i nastepną-taką dla mnie- pomarańczową.

Efekt końcowy prezentuje się tak....















Następna próba była już znacznie większa-kiecka z motywem jedwabnych róż przy dekolcie...




Do stworzenia róż na bransoletkach i sukience użyłam takiego fajnego szablonu  dostępnego w dwóch rozmiarach...
.szablon dostępny tutaj...



i oczywiście cudnej wełny z jedwabiem


Szablon  jest wielokrotnego użytku i  można przy jego pomocy tworzyć przeróżne cudeńka co będę skwapliwie wykorzystywać...:)

Wszystkie materiały dostępne są w sklepie stacjonarnym Kreatywnie.com, ul. św. Czesława 12, 61-575 Poznań, tel. 61 833 43 53 .
 Zapraszam....

Pozdrawiam cieplutko bardzo ....



Komentarze

  1. same cudności .. gratuluje dołaczenia do grona kreatwynych :D ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie cieszę,że moge projektować dla kreatywnie-to po prostu sama przyjemność...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne i oryginalnie wyglądające kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Diana - to jest rewelacja! Nie przypuszczałam, ze ten szablon daje takie możliwości. Musze go wypróbować. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie wypróbuj...naprawdę mozna poszalec...:)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty