Myboshi Polska w Poznaniu

W miniony weekend gościłam przesympatyczne dziewczyny z Warszawy - przedstawicielki Myboshi Polska - Agnieszkę i Anię, które opowiedziały nam o tym jak powstają czapki Myboshi.
Ponieważ wiem ile wysiłku nasi goście wkładają w swoje prezentacje bardzo starałam się zadbać o frekwencję. Wiem również jak wyjątkowy jest to produkt i dalczego warto przyjść na takie spotkanie. Dziękuję wszystkim, którzy przyszli!
W sobotę 15.02 powtórzę lekcję, ale już dla małej 8 osobowej grupki - KLIK NA GRUPĘ ROBÓTKOWĄ.
Zamieszanie było wielkie, rumieńce na policzkach, emocje i chwile niepewności - ale każdy wyszedł z instrukcją, większość z Was z początkiem własnej czapki i z mercedesem wśród szydełek, który okazał się hitem :). Wiedziałam, dlaczego mi się podoba szydełko Clovera, ale nie byłam przekonana czy również podzielicie moją opinię. Były też pompony i bajeczne kolory.
Moja produkcja czapkowa powiększyła się o kolejny model, czas zabrać się za prezenty dla siostry! :)
Z przejęcia: zapomniałam wynieść kawę - na szczęście byli tacy co sami się poczęstowali :)
zawiozłam też do domu zakupione babeczki! Mam nadzieję, że mi wybaczycie, odrobię na kolejnym spotkaniu.
Nasz sklep internetowy również został uzupełniony - otrzymacie tam włóczkę z instrukcją i metką.
Pozdrawiam serdecznie, Dorota

Komentarze

Popularne posty