Za daleko

Mój ukochany znalazł na targach sztuki piękne plakaty, które mu się spodobały. Zapaliła mi się lampka i zapytałam sprzedawcy gdzie go mogę znaleźć po targach. Na Jeżycach. O kurcze - tak daleko ... lata świetlne od Piekar, tak rzadko tam bywam ... To zwykle pierwsze zdanie, które zdarza mi się słyszeć podczas moich kursów od uczestników z Poznania, że do centrum to daleko i nie po drodze i źle się parkuje. Na Wildzie było podobnie.
Tymczasem większość moich kursantów pochodzi spoza miasta, gminy, ba ... spoza Wielkopolski. Po ustaleniu technicznych szczegółów spaceru z dworca, temat odległości właściwie nie istnieje. Uczestniczki lubią się też policytować: "a ja przyjechałam aż z ..."
Kursantka z Gdańska przyjechała pociągiem z blatem od stolika na kurs, przyszła z dworca pieszo i wróciła tego samego dnia. Inna osoba przyjechała do mnie pociągiem i autobusem z Częstochowy, a ktoś z Rzeszowa gościł w Poznaniu przez tydzień śpiąc w hostelu. Dziewczyny z Sosnowca przyjechały na 3 godziny i wróciły do domu samochodem tuż po kursie ...
Więc jak to z nami właściwie jest? Ciężko nam dotrzeć do sąsiedniej dzielnicy, a bez problemu latamy na drugi koniec świata ... :)
Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com

Szkolenie w siedzibie Heritage, RPA, 2008 ...






Komentarze

Popularne posty