Bamberka

Wielkopolska to moja druga ojczyzna. Mieszkam w Poznaniu dłużej niż na Mazurach, gdzie się urodziłam. Przyjazd tutaj był dla mnie jak emigracja. Zderzenie z inną mentalnością, zwyczajami, językiem.
Wielkopolskie kobiety są inspirujące. Nauczyłam się od nich gospodarności, przedsiębiorczości, szacunku dla odmienności i rozsądnego planowania. Choć moja wschodnia dusza czasem tęskni do spontaniczności i życia z dnia na dzień, ogromnie doceniam poznański styl życia.

Każde miasto ma swoje symbole. Bamberka to jeden z nich. Najbardziej romantyczne miejsce w Poznaniu, gdzie spotykają się pary przed wyjściem na pierwszą randkę. Stojąc tam z aparatem i robiąc notatki czułam się jak w Weronie :).
Moja Bamberka to kobieta dojrzała, silna i pewna swojej wartości. Zdjęłam jej z ramion koromysło, dość już się nanosiła...
Mój prywatny ukłon w stronę Poznania ...

Bartosz Galczewski - dziękuję za piękne zdjęcia.

Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com





Komentarze

Popularne posty