Świąteczne kontrasty

Prace nad przygotowaniem filmu inspiracyjnego trwają zwykle około tygodnia. Kiedy w końcu po wielu dniach naciskam przycisk "opublikuj" jest we mnie czysta radość dzielenia się moimi odkryciami i chęć inspirowania innych.

Przed świętami czas bezlitośnie się kurczy i przyspiesza, a tygodni do końca roku pozostaje coraz mniej ...

I ponownie zostanę z głową pełną marzeń o przepięknych wielowymiarowych bombkach, których ... nie zdążyłam zrobić.
Robię więc zdjęcia, zbieram notatki i w 2020 roku już w lipcu mam zamiar zacząć je realizować :).

Od dawna chciałam spróbować wykorzystać połysk przedmiotów z pleksi i zestawić je z głębokim matem farb kredowych. Zanim udało mi się znaleźć odpowiednie materiały minęło kilka świąt :). Dość spontanicznie powstała mieszanka morskich odcieni granatów i zieleni nawiązująca do pięknej kolekcji papierów z ITD, które mnie zainspirowały.

Aby podkreślić matowy odcień farb wzmocniłam je strukturą proszku saltwash. To wyjątkowy materiał zagęszczający farby. Dodatkowo wzmacnia je i zwiększa przyczepność.

Trudno zrobić błąd podczas pracy nad tą bombką, wykonując ją krok po kroku według filmiku. Jedyne na co mogę zwrócić uwagę to to, żeby nie przygotowywać wycisków z masy modelarskiej na zapas i nie pozwolić im wyschnąć. Kiedy owal z masy modelarskiej jest lekko wilgotny, łatwiej się go przykleja i dopasowuje do kształtu medalionu lub bombki.




Możesz otrzymać spis wszystkich materiałów na maila klikając na poniższy link:
http://inspiracje.kreatywnie.com/bombka-decoupage-z-saltwash

Jeśli interesują Cię poszczególne pozycje sprawdź poniżej:

-->
Saltwash

Komentarze

Popularne posty