Chalk paints - dzień 1, próba na surowym drewnie.

Dziś doszła do mnie szczególna przesyłka zawierająca nowe farby. To zauroczenie od pierwszego wejrzenia, nowy temat, który mnie pochłania od jakiegoś czasu.
Farby kredowe - bo o nich mowa - to nowa jakość stylizacji mebli. Dziś poczyniłam pierwsze kroki ku budowie nowego warsztatu, który planuję na maj. Będzie można przynieść swój niewielki mebel do przemalowania i skorzystać z niezliczonej ilości naszych szablonów ...
Do tego czasu czeka mnie wiele prób w iście laboratoryjnym stylu. Dziś testowałam farby w połączeniu z transferem i gdyby nie moja niecierpliwość wyszłoby idealnie :). Już wiem na czym polega ich magia. Bardzo też lubię pracować z woskiem, co w tym wypadku jest podstawą.
Na pierwszy ogień poszło pudełko z surowego drewna - efekty przetarcia nie do podrobienia za pomocą tradycyjnego shabby chic i świecy.
O kolejnych próbach na pewno napiszę.
Pozdrawiam serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com




Komentarze

Popularne posty