100 postów i sospeso

To setny post na blogu. Aż tyle ich było? Wydaje mi się, jakby 1 września był wczoraj. Tymczasem posty ułożyły się w mini historię pracowni w Poznaniu i w Gdyni. Gdyby nie skrzętnie robione fotografie już nie pamiętałabym jak robiłyśmy dużego manekina, bo na dobre wtopił się w wyposażenie pracowni. Umknęłyby mi filcowane szale i wiele innych rzeczy, które zdarzyły się w międzyczasie. Coraz bardziej doceniam pomysł pisania na blogu i systematyczność zbierania informacji o tym, co się u nas dzieje.
Wczorajszy pokaz na Poplińskich 1 dotyczył techniki sospeso - czyli dekoracji przestrzennych wykonanych na bazie folii termoplastycznej. Na pokazie wykonałam pudełko, ale efekt na tyle mnie zainspirował, że podczas spotkania robótkowego zrobiłam jeszcze biskwitowy pierścień na serwetkę do kompletu. Jeśli wystarczy mi zapału powstanie ich więcej.
Kreatywnie.com Poznań





Komentarze

  1. piękny ten pierścień na serwetki i pudełko również. Gratuluję 100 posta i życzę jeszcze ich z co najmniej 1000 :) Pozdrawiam cieplutko....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty