Fascynatory

Na Poplińskich 1 były już różne pokazy – porywające, udane, pamiętam, że za sospeso dostałam brawa :). Były też bardzo rzeczowe, krótkie i mniej udane, przyjęte bez entuzjazmu. Ostatni pokaz zaliczam do tych, które przejdą do pozytywnej historii pracowni Kreatywnie.com. Dzięki uprzejmości Pani Małgorzaty Wybrańskiej – modystki z Nakła, http://bezkapeluszanirusz.blogspot.com/ - poznałyśmy kilka tajemnic warsztatu tworzenia kapeluszy. Przed nami stanął otworem kolejny fascynujący świat tym razem związany z ginącym rzemiosłem. W ciągu pierwszych minut pokazu liczne prace Pani Małgorzaty znalazły się na naszych głowach. Przymierzaniu nie było końca, a ostatecznie kilka fascynatorów trafiło w Wasze ręce. Choć na codzień mój styl określam jako bardzo sportowy, a dżinsy to wręcz mój strój służbowy zastępujący dawny garnitur, zamarzył mi się toczek. Elegancki, zwiewny i eteryczny, nawet jeśli nie miałabym nigdy szansy na jego włożenie. Jutro sama mam zamiar zagłębić się w proces powstawania fascynatorów.
Kreatywnie.com Poznań













Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty