Do zrobienia

Moja lista pomysłów "do zrobienia" zaczęła rozrastać się do wielkich rozmiarów. Czas wygospodarować kilka dni na ich realizację. Przy okazji testuję nowe preparaty, między innymi ciepły jeszcze żel do transferu Stamperii. Nie należy do banalnie prostych :). Podążając za stylistyką nowych papierów przygotowałam dwie większe prace, które można wykonać na sobotnim majowym warsztacie.
Sekretarzyk to odzwierciedlenie mojego obecnego nastroju - duuużo wszystkiego :). Robiło mi się go nadzwyczajnie, aż szkoda było powiedzieć "stop, więcej nie dodaję".
Lawenda to efekt fascynacji nowym papierem. Choć pytanie o ten motyw śni mi się czasami po nocach, okazało się, że można wymyślić jeszcze coś nowego w tym temacie. Kusiło mnie też wykorzystanie koronki w innym kontekście i ta dam - udało się :).
Pozdrawiam Was serdecznie z pracowni w Poznaniu - Dorota z Kreatywnie.com


Komentarze

  1. Cuda, cuda....... Pozdrawiam. Renata

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne prace :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde swietne !
    Zapraszam do siebie, artykuły o odchudzaniu i nie tylko. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Artykuły o odchudzaniu :)! Dobre! A co dla tych, którzy nie mogą przytyć?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty