Dzień Kobiet

Nie wiem jakie są Wasze wrażenia odnośnie Dnia Kobiet, ale niezależnie od jego historii miło jest spotkać się we własnym gronie i po drodze na przykład dostać kwiatka :). 8 marca zorganizowałam dla Was pokaz makijażu z Oriflame i krótki wstęp do artystycznego pakowania prezentów - nowego warsztatu. O tym drugim marzyłam już od długiego czasu i w końcu zgłosiła się do mnie najbardziej odpowiednia osoba, której pomysłowość możecie wypróbować już 26.03 w naszej pracowni. Warsztat ma świetną koncepcję - można przynieść własne prezenty, na których zapakowanie brakuje Wam pomysłu i pod czujnym okiem instruktora skorzystać z dodatków, trików i technik przydatnych do efektownego opakowania Waszych zającowych skarbów.
Poniżej impresje z Dnia Kobiet, pozdrawiam Was serdecznie, Dorota Kreatywnie.com


Komentarze

  1. Przyjazd na ten pokaz planowałam od dnia, kiedy się o nim dowiedziałam. Niestety zamiast wyjątkowego Dnia Kobiet leżę w łóżku z gorączką i bólami wszelkiego rodzaju :( Ech życie... Ale jak tylko zdrówko pozwoli, to jazda do Poznania :) Pozdrowienia dla całego zespołu Kreatywnie.com.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty