Akcja inspiracja - Seria wydawnicza Magia Filcowania - Szale, cz. 1, szal 1

W uzgodnieniu z autorkami serii wydawniczej Magia Filcowania - szale postanowiłam ruszyć z projektem, który będzie polegał na wykonaniu szali zaproponowanych w książce. Startuję od szala z kwiatami. Wnioski: projekt jest świetnie opisany, bardzo pomaga schemat kurczenia zwłaszcza w kontekście zaplanowania ilości materiałów. Ponieważ traktuję projekty jako inspirację zmieniłam nie tylko kolory, ale również kwiatki, choć przyznaję, że nieśmiertelne połączenie zieleni i czerwieni jest po prostu najlepsze :)! W końcu odnalazłam sensowne zastosowanie multikoloru, który ułożony metodą wątku i osnowy traci na atrakcyjności, a w przypadku tego szala zyskuje i podkreśla kolory. Całość filcowałam tylko techniką rzucania i stąd widoczne mocne karbowanie. Cieszę się, że mogłam w ten sposób zacząć dzień!
Książkę kupicie TUTAJ, a zapewniam, że warto.
Pozdrawiam serdecznie, Dorota Kreatywnie.com






Komentarze

  1. Szal mi się podoba. Kwiaty prześliczne. Też mam tę książkę, ale jeszcze nic nie robiłam na jej podstawie. Czas zabrać się do dzieła :)
    Ivaszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę polecam, czasami coś co wydaje się proste wcale takie nie jest i można sporo się nauczyć :) D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty