W poszukiwaniu zimy

Witam w Nowym Roku :)  Życzę wszystkim czytelnikom bloga pracowni Kreatywnie.com wielu twórczych inspiracji oraz realizacji artystycznych projektów. Spełniajcie siebie poprzez swoje pasje!

Wracając do tematu. Zima w tym roku chyba o nas zapomniała. Nie doczekaliśmy się białych świąt :( Nie wiem jak gwiazdor poradził sobie z tą aurą ale prezenty na szczęście udało mu się saniami dowieźć :) Na szczęście jest jeszcze szansa, że w ferie sypnie śniegiem. Aby szczęściu dopomóc dzisiejszy projekt będzie w zimowym klimacie. Jest to wieszaczek w kształcie domku w wersji śnieżno-lodowej. Muszę się przyznań, że trochę się porządziłam, więc mam nadzieję, że nie zostanę zwolniona ;)

W projektach zimowych niemal nieodzowne jest użycie pasty śniegowej i brokatu. Postanowiłam użyć tej pasty również do efektów przestrzennych, barwiąc ją farbami akrylowymi. Jest to dobry sposób na wykorzystanie tej pasty, kiedy zima już minie a my zostaliśmy jeszcze z jej zapasem.



Białe i zielone elementy zostały wykonane za pomocą pasty śniegowej.



Poprzez różnorodne wykorzystanie konturówki powstały sople, czerwone kropeczki oraz obramowania okienek i latarni. Dzięki temu mogłam użyć grubszej warstwy błyszczącego lakieru, przez co szybki nabrały bardziej realistycznego wyglądu.



I jeszcze widok na daszek z góry:




Mam nadzieję, że chociaż przez chwilę poczuliście zimę :)


Ze sklepu Kreatywnie.com wykorzystałam następujące produkty:

- papier ryżowy z motywem zimowym
- brokat biały opalizujący
- konturówki Pentart: czarna, czerwona, przeźroczysta

- klej do decoupage

lakier wodny matowy



- pastę śniegową
http://www.kreatywnie.com/sklep/pl/p/Pasta-sniegowa-100-ml/581

- gesso

- farby akrylowe Idea
http://www.kreatywnie.com/sklep/pl/p/Farba-akrylowa-IDEA-010-biala/421http://www.kreatywnie.com/sklep/pl/p/Farba-akrylowa-IDEA-472-brazowa/50


Wszystkie materiały dostępne są w sklepie stacjonarnym Kreatywnie.com, ul. Zeylanda 4/2 12, 60-808 Poznań, tel. 61 833 43 53 . Zapraszam.


Pozdrawiam zimowo :)
Marta

http://decofantazja.blogspot.com

Komentarze

  1. Takie rządzenie to dla mnie prezent! :) Doskonały pomysł z tym barwieniem pasty śniegowej na zielono, nie mówiąc o szybkach i sopelkach ... Do tego te białe gałeczki ... domek jak marzenie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wahałam się ... Na szczęście projekt zaakceptowany :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty