mobil - wieszadełko dla malucha

Dziś dzień babci, a ja o dzieciach - no ale przecież to taki malec czyni z dotychczasowej mamy czy teściowej babcię ;)
Filc dla niemowlaka?! Też można, ale raczej gdzieś, gdzie jego łapki nie sięgają, a jednocześnie oczy cieszyć (i rozwijać) może. Powstał, więc mobil - taka karuzelka dla niemowlaka. Ponieważ oczka ma rozwijać, najchętniej zrobiłabym go w bieli, czerni i czerwieni. No ale miała być wiosna, więc dodałam 2 odcienie zielonego i czerń zamieniłam na brązowy (licząc nadal na dość mocny kontrast).

Wiosna - ale jak się wywołuje wiosnę w środku zimy, to spodziewać się można tylko jakiś szalonych żab ;)
W kuleczkach znajdują się malutkie dzwoneczki, więc jak się leciutko tym wszystkim poruszy, to dzwonią - na zdjęciach nie słychać ;)

Ciężko było mi też zrobić zdjęcie tych dziwacznych żabek w wersji wiszącej, bo zwrócone są twarzami do leżącego malucha. Wiatr poruszający całością też mi sprawy nie ułatwiał - więc kilka zdjęć powstało na płasko.


Moja karuzela bardzo spersonalizowana - bo dla malutkiego Janka. Mam nadzieję, że się mu spodoba, no ale na opinię przyjdzie trochę poczekać, bo ma dopiero 3 tygodnie :)


Ze sklepu Kreatywnie.com wykorzystałam następujące produkty:
- wełna gręplowana w 5 kolorach, te i inne dostępne w sklepie stacjonarnym

Filc akrylowy 1,5 mm - ciemny zielony

Wszystkie preparaty kupisz w stacjonarnej pracowni w Poznaniu:
Kreatywnie.com, ul. Zeylanda 4/2 Poznań, 
tel. 61 833 43 53, www.kreatywnie.com

pozdrawiam

Komentarze

  1. Tak się złożyło, że przez ostatni tydzień studiowałam budowę żaby z związku z filcowym zamówiniem. Jest prawie gotowa, więc niedługo tu zakumka :). Żabki wiszące piękne i dla maluszka na pewno niezwykle intrgujace ... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty