IKONA

...od kilku godzin się zastanawiam czy pokazać zdjęcia pracy, którą zrobiłam z cyklu projektuję dla Kreatywnie! Ta praca ma od początku pod górkę. Najpierw poślizg, taki sobie świąteczno-noworoczny, poślizg z jednej zainteresowanej strony, potem drugiej. Dlatego też taki dziwny termin mojego postu, ale tak, jak to się mówi wyszło:-)
Wszystko się sprzysięgło? Paczkę dostałam, pracę zrobiłam, a teraz należy ją ładnie pokazać i tu jest problem techniczno-pogodowy. Techniczny bo akurat teraz nie mam lampy do aparatu fot. a pogoda... ciemno, zimno i do domu daleko! Ani odrobiny światełka, a o słonku zapomnij.
Nie chcę przedłużać w nieskończoność pokazanie mojej styczniowej pracy, więc ryzyk, fizyk, matematyk, zaraz ją wkleję!
Nie ukrywam, że zapodany temat mnie zaskoczył!
Bo z jednej strony jest prosty jak sznurek w kieszeni, bierzemy deskę najlepiej staaarą bardzo, albo coś innego na co można przyklejać obrazki, naklejamy ten właśnie obrazek, dodajemy troszkę jakiegoś złotka i już!
Deseczkę, nazwijmy to to deseczką, dostałam, złotko dostałam, obrazek dostałam.
W czym więc problem? Aaaa problem w tym jak z kawałka sklejki zrobić starą, sfatygowaną czasem i nie tylko czytaj zjedzoną przez korniczki deskę, na której kiedyś dawno temu, w jakimś prawosławnym klasztorze, anonimowy mnich, napisał ikonę:-)
Lubię takie mroczne, ociekające złotem, a i czasem klimaty.
Tylko, że w decoupageowych ikonach  powiedziano już wszystko a jak nie wszystko, to bardzo dużo.
I jak tu się wpisać w to "wszystko i nie wszystko". Gdzie znalezć jeszcze kawałeczek swojego miejsca, gdzie wcisnąć jeszcze te swoje trzy grosze w ikonowy świat?
No to zaczęłam wciskać się w ten międzyczas, a jak mi się udało, czy nie udało, to odpowiedzcie sobie sami ;-)
Moja determinacja jeżeli chodzi o zdjęcia jest na tyle duża, ze nie wykluczam zrobienia przy dobrym świetle, powtórki z rozrywki, czyli jeszcze jednej sesji zdjęciowej i podmienienia zdjęć.
Ale póki co to moja pierwsza w tym roku praca IKONA .
Jak widać szukałam światła nawet na śniegu, a zimnooo byłooo ...





 
Materiały użyte do pracy można kupić w sklepach stacjonarnym i internetowym Kreatywniecom w Poznaniu ul Zeylanda4/2

Wykorzystałam:
papier Stamperii DFGS001
szlagmetal złoty i srebrny penartu
klej do złoceń penartu
deska do ikon, duża

pozdrawiam Maria
www.decoupage-maryski.blogspot.com




Komentarze

  1. Światło w tym przypadku jest zupełnie wtórną sprawą. No właśnie - komu przydzielić zadanie związanie z ikoną? Przez tyle miesięcy było to wcale nie takie oczywiste. A deska - sklejka mało zachęcająca. Uważam, że wyciągnęła z niej Pani 1000%, a projekt powinni pokazać na konwencji Stamperii :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehee konwencja Stamperii( to tylko dla wybranców, a nie takich jak ja z WRO, nie znanych w tych szerszych kręgach) ale fajnie brzmi! cieszę się za takie uznanie dla mojej niby ikony, ja zawsze mam wątpliwości co do nazwania takiej pracy ikona... ale podobno nie jest to na wyrost. mam ogromny szacunek dla kunsztu prawdziwych artystów piszących ikony ale wg starej sztuki i tych dawnych dawnych i tych współczesnych, bo namalować, nakleic swięty obrazek to...własciwie każdy da radę! czego mamy dowód na każdym jarmarku...
    A deska sklejka to faktycznie taki erzacyk podkładu pod robotę, co nie znaczy ,że się nie da, bo w sumie nie ważne co pod spodem jak się uda zamaskować.
    No i te zdjęcia ! trochę mnie wk.... niemoc zrobienia lepszych ale nic staraconego, bo przecież będzie cd.......
    aaaa a ta rybka to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa, rybka to zawieszka na klamkę, pomyślałam o złotej :)) i tak jakoś sama wskoczyła do paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...jako stary hotelarz od razu miałam takie własnie skojarzenie;-) ale stwierdziłam ,że zapytam bo może to jakiś symbol CHRZ do kompletu z ikonami? a ja tu tak zwyczajnie myślę...
    skoro sama wskoczyła to spróbujemy ją na złoto załatwić;-0

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu dla tego projektu . Wspaniale ją Maria
    "zniszczyła" bo czego tu nie widać /mimo,że narzeka na jakość zdjęć/. Jestem za by Stamperia to doceniła co można zrobić z jej papierów.Co do rybki zrób ją na taką by spełniała 3 życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty