Moje sprawdzone narzędzia do podstawowych technik w decoupage

Dziś trochę o narzędziach w decoupage. Nie o wysokobudżetowych fanaberiach, ale absolutnych podstawach, coś jak o nożu i widelcu :).
Zaczynając przygodę z decoupage zupełnie się nad nimi nie zastanawiałam. Pracowałam tym co miałam pod ręką. Refleksja "aaaa, to o to chodziło" przyszła lata później, kiedy szkoląc się jako instruktor nabywałam kolejnych umiejętności nie dlatego, że jestem tak utalentowana, a dlatego, że ktoś włożył mi w rękę odpowiedni pędzel.
Tak powstała lista narzędzi niezbędnych na początek, aby nowa pasja okazała się pasmem sukcesów, a nie frustracji. Nagrałam dla Was krótki film, na którym dokładnie opisuję każdy element. Trochę demonstruję użycie na przykładzie projektu chustecznika, który wykonujemy na zajęciach dla początkujących. Prezentuję własne pędzle, niektóre z nich mają kilka lat, stąd niezły stopień zużycia. Mając ten żelazny zestaw można śmiało sięgać po coraz trudniejsze zadania. Jeśli ktoś lubi papier klasyczny warto sięgnąć dodatkowo po nożyk obrotowy z samozasklepiającą podkładką. Nie jest niezbędny, ale mi osobiście wycina się nim szybciej niż nożyczkami.
Niektóre narzędzia przydają się w ilości większej niż jedna sztuka. Powód jest dość prozaiczny, wybrane preparaty nie znoszą kontaktu z wilgotnymi, dopiero umytymi pędzlami, a tym bardziej gąbkami :).
Małe zadanie dla uważnych. Których pędzli brakuje na początkowym zdjęciu? Na szczęście sobie o nich przypomniałam i znalazły się na filmie. Już niedługo nagrania będą również z narracją, nie tylko z napisami. Pracuję nad dykcją :).



Zestaw jest dostępny internetowo w absolutnie oszałamiającej cenie pakietowej :). Kliknij TUTAJ i sprawdź.


Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com

Komentarze

Popularne posty