babeczka czy babeczka?

Karteczka okolicznościowa z muffinką.
Muffinka to w zasadzie taka nasza babeczka - więc znalazłam sobie pretekst do mniej standardowego rozwiązania zadania.
Najpierw jednak kartka urodzinowa (gdyby przód nie zdradzał okoliczności, to zawsze jest nadrukowany napis na odwrocie - w dziwnej składni ale jest ;) )


Z przodu prezentuje się tak:
Tym razem filc akrylowy posłużył mi nie tylko jako podstawa do ufilcowania babeczki, ale też świetnie nadał się do połączenia ze wzorem kartki.

Filc akrylowy, którego użyłam jest bordowy, a baloniki są na nim "wyszyte" maszyną. Zostały pomalowane farbami akwarelowymi (można użyć specjalnych farb do tkanin) ale mi chodziło o uzyskanie delikatnego koloru i wyszłam z założenia, że przecież i tak nikt nie będzie prał kartki ;)
Do stworzenia pianki wykorzystałam loczki - nadają jej fajnej puszystości.

A teraz inne podejście do tematu.
Pomyślałam - a jakby tak inna babeczka?!
No i wyszło tak:
Owa babeczka jest próbą skopiowania części jednego z moich ulubionych obrazów. Ciekawie było go przenieść w 3D.
Brakuje trochę sprzętów, ale najważniejsze - babeczka - jest!
Może ktoś zgadnie jaki to obraz? 
Tytuł oryginału nie ma nic wspólnego z babekczą, ani nawet z niczym do jedzenia ;)


Ze sklepu Kreatywnie.com wykorzystałam następujące produkty:
- igły do filcowania
- mata gąbkowa
- loki ( białe )
Loki - białe
- wełna południowoamerykańska (czerwony strażacki)
Wełna połudam. 1548 - czerwony strażacki
- wełna gręplowana 
babeczka nr 1 - 4 kolory
babeczka nr 2 (może trudno w to uwierzyć ale) - 10 kolorów, te i inne dostępne w sklepie stacjonarnym
Wszystkie preparaty kupisz w stacjonarnej pracowni w Poznaniu:
Kreatywnie.com, ul. św. Czesława 12, 61-575 Poznań, tel. 61 833 43 53, www.kreatywnie.com

pozdrawiam



Komentarze

  1. Pierwsza babeczka - mniam :) Ta druga to już mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga to mistrzostwo świata ... również lubię ten obraz ... To jest fragment obrazu
    Henri de Toulouse Lautrec- Toaleta -

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z peirwszych obrazów, które kopiowałam ołówkiem, bardzo go lubię :) Mistrzostwo - inspiracje chodzą różnymi drogami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod ogromnym jestem wrażeniem! Toaleta to też jeden z moich ulubionych obrazów, choć jakoś nie przepadam za pozostała twórczoscią Lautreca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe komentarze- fajnie tak sobie poczytać, chociaż wiem że do tego mistrzostwa to mi brakuje tyle, że ho ho - no ale staram się. Ataboh proszę o jakiś kontakt, babeczka (ta z toalety ;))już dla ciebie spakowana. To taki bonus za pierwszą odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty