Postarzane sospeso

W zeszłym roku miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu sospeso prowadzonym przez samą twórczynię tej techniki - Monicę Allegro. Ci, którzy mieli już z sospeso do czynienia, wiedzą, że to bardzo ciekawa technika dająca wiele możliwości zastosowania. 
Mając przed sobą wizję kolejnego projektu, którym miał być drewniany świecznik ozdobiony techniką sospeso, zaczęłam myśleć :) Projekt miał być nieskomplikowany, początkowo pomyślałam więc o klasycznym sospeso z wykorzystaniem serwetki z motywem kwiatowym. Czyli pełna klasyka :) Jak to zwykle jednak u mnie bywa, projekt potrafi się zmienić w trakcie pracy i przybrać czasem bardzo zaskakujący kształt. Tak się stało i w tym przypadku. 
Długo wybierałam serwetki... kilka różnych motywów, z których mogę wybrać ten jeden, odpowiedni... Odłożyłam na bok te, które mi nie odpowiadały, została jedna... tylko jakaś taka... nie "sospesowa"... A jednak postanowiłam ją wykorzystać i w trakcie pracy zdecydować, co dalej... Dalej ręce pracowały już same... Okleiłam świecznik serwetką, wycięłam bratki, nakleiłam je na folię do sospeso i wymodelowałam.... Kiedy je przyłożyłam do świecznika, pomysł pojawił się sam. Nie pozostało nic innego, jak tylko postarzyć świecznik pastą postarzającą, polakierować, przykleić wymodelowane motywy bratków i również je postarzyć... Voila! Trochę byłam zaskoczona, bo z tego rodzaju sospeso jeszcze się nie spotkałam...  Ciekawe, co powiedziałaby Monica Allegro :)

A świecznik prezentuje się tak:




Do wykonania projektu zastosowałam następujące produkty ze sklepu Kreatywnie.com:


Wszystkie preparaty kupisz w stacjonarnej pracowni w Poznaniu:
Kreatywnie.com, ul. św. Czesława 12, 61-575 Poznań, tel. 61 833 43 53, www.kreatywnie.com

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy efekt. Wpisuję na listę do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie tej właśnie serwetki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty