Magazyn hobbystyczny 2013 - malowanie dekoracyjne, anioły

W wyniku utraty sprzętu fotograficznego nie byłam w stanie sensownie kontynuować pracy nad magazynem hobbystycznym w 2013 roku. Sprawa nie jest tak prosta do odrobienia jakby się mogło wydawać, a zależy mi na jakości zdjęć.
Projekty i pomysły mam w przygotowaniu, mam nadzieję wkrótce ruszyć ponownie z pracą redaktorską.
Tymczasem udało mi się dokończyć pierwszy i na razie jedyny numer. Warto jednak poprzeglądać archiwum - jest tam dokumentacja kiludziesięciu projektów decoupage i filcowania - wszystko dostępne np. za pomocą zwykłego SMSa ...
Poniżej jedna z prac zaprezentowanych w Magazynie.

 Do wykonania anioła użyłam gotowej formatki dostępnej w naszym sklepie internetowym. Zobaczcie również pozostałe formatki.

Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota, Kreatywnie.com

















 




Komentarze

Popularne posty