Graficzne pudełeczko

I znowu mamy jedenastego a jedenasty dzień miesiąca  jest mój :-)
Pokazuję więc następna pracę pt projektuję dla Kreatywnie.com.
Tym razem jest to pudełeczko o sześciu ściankach z wieczkiem, pudełeczko z mdf u.
Jak dostałam przesyłkę z przedmiotami i preparatami od Kreatywnie, to rzuciłam się do zrobienia sekretarzyka, który pokazałam 11 lipca, bo pomysł na jego ozdobienie powstał prawie natychmiast.
A pudełeczko stało sobie, stało sobie... A ja je widziałam w słodkościach, jasnościach i kwiatkach, taka śliczna bombonierka na cukiereczki albo biżuterię. Długo miałam taką klasyczną wizję tego typu przedmiotu. Problem był jednak taki, że w przesyłce z Poznania nie przewidziano motywów kwiatkowych. Dostałam papier koński i architektoniczny i miało być po mojemu, na złoto!
Konie nijak mi się nie mieściły na małych powierzchniach, została architektura.
W tym projektowaniu dla Kreatywnie, to jest fajne, inspirujące, że dostaję zestaw materiałów, przedmiot i nie wiem do końca z czym przyjdzie mi się zmierzyć, totalna niespodzianka, zaskoczenie, muszę więc nagiąć moją wyobrażnię, umiejętności aby wykorzystać zawartość pudła...
No i nagięłam? naciągnęłam, wyciągnęłam z tyłu głowy jeszcze jeden sposób na papier architektoniczny.
Mam wrażenie, ze tego typu papiery nie są popularne wśród decoupażystek, no bo co z nich zrobić?
Ja zrobiłam małą powtórkę z rozrywki. Najfajniejsze jest to, że na tym pudełeczku jest tego papieru dużo więcej niż na sporym sekretarzyku. Wtedy nawiązałam do architektury dawnej Rosji, teraz mamy mały przegląd ciekawych miejsc w całej Europie. Z tego papieru (Stamperia - DFG6398) dałoby się jeszcze sporo wydusić, ma jeszcze spory potencjał. Mnie gdzieś tam głęboko, delikatnie kiełkuje pomysł na Barcelonę, katedrę Sagrada Familia ( ktorej motyw też jest na tym papierze) i Gaudiego, jednego z moich ulubionych geniuszy architektury. Ale potrzeba by tu dużo większej powierzchni do działania;-)
A pudełeczko może nie maleńkie ale małe. Do elementów graficznych oczywiście dodałam złota, dużo patyny, trochę akryli do podcieniowania, pastę strukturalną, szablon i wylakierowane zostało antygrafem. 











Wszystkie materiały można kupić w sklepie stacjonarnym Kreatywnie.com
 (Poznań, ul. św. Czesława 12)

Szczegółową listę wkleję póżniej bo do linkowania potrzebuje pomocy;-( a pomoc śpi!
a nie chciałam ,żeby mój czas na pokazanie pracy uciekał ...
ale jakby co to są to te same materiały, które wymieniłam pod postem 11 lipca.

Pozdrawiam
Maria Babijew - Ma.ryska (decoupage-maryski.blogspot.com)















Komentarze

  1. Czytam sobie posta powoli przechodząc coraz niżej, zdjęcia zostawiłam na deser. Dla mnie to zawsze też jest niespodzianka - co powstanie? ... I jest! Deser przerósł moje oczekiwania - to naprawdę to malutkie pudełeczko? Wyszło tak, że jak zwykle chylę czoła dla warsztatu, wykonania, środków wyrazu i całości ... Piękne to mało powiedziane. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. :-))) czyli trafiony zatopiony a raczej zaliczony!
    to jest TO pudełeczko, szczerze mówiąc gdybym miała sama sobie je kupić to długo bym się zastanawiała na co i po co ? takie SE pudełko z mdf u, a tak "zaliczyłam" jeszcze jeden przedmiot, którego nigdy nie robiłam a i sekretarzyk też był moim pierwszym;-)
    Chylić nie ma co bo pracka zrobiona w bardzo prosty sposób, nic a nic odkrywczego... a,że się podoba to już "insza inszość", cieszę się , dzięki za docenienie... czekam na cd , czyli co robimy na 11 września, oooo rany tylko proszę bez niepotrzebnych skojarzeń , bo ja już je właśnie mam........
    pozdrawiam maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne zadania mam juz w glowie - teraz tylko spakowac i wyslac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...strach się bać? ;-)
      ale czekam co tam się dla mnie szykuje!
      podoba mi się jak takie pudło u mnie ląduje!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty