Projekt - WIĘCEJ RĘKODZIEŁA - ruszamy

Postanowiłam zrobić rzecz oczywistą dla naszej pracowni - zadbać, żeby pojawiło się w niej więcej rękodzieła ... Do niedawna wydawało mi się, że naszych klientów interesują głównie materiały hobbystyczne i półfabrykaty.
Prawda jest jednak taka, że jeśli lubisz rękodzieło to również je kupujesz :). Wiem na przykład, że nie zabiorę się za koraliki i marzą mi się fajne bransoletki, które na pewno sobie kupię od koleżanki, która je robi. Nie potrafię również zrobić ładnych kartek - a co roku wysyłam takie do znajomych ...
Nasza przestrzeń sklepowa po raz kolejny ulega więc przeorganizowaniu i w głównej części już powoli zapełniają się półeczki, a na pozostałych pojawiają się rezerwacje z imonami :).
Ruszamy oficjalnie od września, ale już dzisiaj prezentuję pierwszą pracownię, której prace znajdziecie w Kreatywnie.com.

Witamy w naszym gronie

Pracownię Waligóra
http://pracownia.waligora.net.pl/
















Fot. Karolina Waligóra

Kilka słów ode mnie. Wśród wielu prac w technice decoupage te zwrócą Waszą uwagę dlatego, że mają swój styl i wykorzystują piękne fotografie. Bardzo fajna jest wizja tworzenia kompletów, które można dowolnie zestawiać i podkreślanie słojów drewna wielokolorowymi bejcami.
To mnóstwo dobrej pracy, energii i dbałość o szczegóły. Prace już teraz można kupić w naszej pracowni - zajmują pierwsze dwie półki w naszym kiełkującym projekcie WIĘCEJ RĘKODZIEŁA. Zapraszamy na św. Czesława 12 w Poznaniu.


Dorota, Kreatywnie.com

Komentarze

  1. piękne :) myślę że to świetny pomysł - u mnie przynajmniej się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko zależy od kupujących, mamy zamiar Was trochę pozachęcać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty